Wat is de beste smartphone onder de 100 euro?

Ik wil geen 2dehandse smartphone en graag met een 2de camera

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Wat exact de beste smartphone voor jou is is op afstand niet te bepalen. Dat is behalve je eisen qua prijs en camera van te veel factoren afhankelijk. Welke vorm, kleur, merk, extra opties etc. etc. wil je graag hebben.

In de bron een verwijzing naar een vergelijkingssite. Volgens die site komen er 10 modellen in aanmerking voor de eisen (smartphone onder €100,-, nieuw en 2e camera) die jij stelt in aanmerking. Het is verder aan jou om te bepalen welke van die telefoons het meest in jouw smaak valt.

Houdt er wel rekening mee dat al deze telefoons op Android (of een ouder systeem) werken. Ook hebben deze telefoons lang niet alle functies die high-end toestellen als de Samsung S5 of iPhone 5S hebben. Ook zullen zaken als camera's, scherm, kleuren etc. van mindere kwaliteit zijn dan de topmodellen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zo te zien moet je zelf even de filters opnieuw instellen (onder €100, 2e camera, bellen/internet) als je via de bron op de link klikt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is de beste nu te koop voor minder dan € 100: http://tweakers.net/pricewatch/373218/archos-40-titanium-zwart/specificaties/.
Ze kost €99,99 bij de bekende en goede webshop Coolblue.
Succes met je aankoop!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Yannick,
Voor onder de 100 euro zijn er niet veel goede smartphones beschikbaar. Verstandig is je budget met ongeveer 20 euro te verhogen. Voor dat bedrag heb je bijvoorbeeld een motorola moto E. Deze heeft weliswaar geen 2e camera, maar heeft wel de beste waar voor je geld. Veel succes nog!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is jouw mening. Jij vindt smartphones onder de € 100 niet goed. -1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Wdhbgs,
Dat is niet alleen mijn mening, maar die van een heleboel mensen. Feit is dat je in praktijk vaak teleurgesteld wordt door extreem goedkope telefoons. Is het niet door de snelheid, dan wel door het scherm, de batterijduur, de gesprekskwaliteit, softwareupates, etc..
Aan de door mij gesuggereerde telefoon kan je je eigenlijk geen buil stoten, hij is redelijk op alle punten.
Jammer dat je mijn poging iemand te helpen genadeloos afstraft door een -1 te geven.
Vriendelijke groeten Henkie1264
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn mening is is dat ze onder de € 100 ook wel goed kunnen zijn. Ik ken weinig mensen die de mening hebben dat smartphones onder de € 100 slecht zijn, aangezien een heleboel mensen ook geen duurdere smartphone hebben en geen duurdere willen.