Mijn Samsung Galaxy S2 start automatisch opnieuw op, hoe verhelp ik dit?

Het maakt niet uit wat ik doe, mijn mobiel start plotseling opnieuw op. Het begint aardig irritant te worden. Ik heb wel vandaag een app gedownload, genaamd C Locker. Vanaf toen begonnen de problemen pas, van het ene op het andere moment. Ik heb de app al volledig verwijderd van mijn toestel, maar dit helpt niet. Weet iemand hier wat de oorzaak ervan is en of er een oplossing voor is (liever niet resetten)? Ik heb zo spoedig mogelijk antwoord nodig aangezien ik morgen twee weken lang op vakantie ga.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik kom er net ook achter dat het verwijderen van apps ook niet meer lukt...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Vaak kun je dit soort problemen verhelpen door een soft reset te doen. Je houdt dan de aan/uit-knop en de home-knop of volumeknop ingedrukt voor 10 tot 15 seconden (totdat het toestel opnieuw opstart).