Hoe kan ik op iPad automatische woordvervanging veranderen/uitschakelen?

Als ik met Notities werk, vervangt de iPad bijvoorbeeld altijd het Engelse the door THE.
hoe kan ik dat veranderen

Toegevoegd na 11 uur:
Ik wil niet alles uitschakelen, maar alleen deze domme fout THE eruit halen.

Toegevoegd na 6 dagen:
door antwoord weet ik nu hoe ik woordvervanging kan uitschakelen, maar nog niet hoe ik woorden in de lijst kan vervangen. wie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

-ga naar instelligen
-dan naar algemeen
-dan scroll je een beetje naar beneden naar toetsenbord
en zet dan "controleer spelling" uit :)

Toegevoegd na 1 minuut:
p.s je kan vlaams toetsenbord toevoegen ;)