Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn telefoon wil niet whatsapp bijwerken. wat moet ik doen?

er staat haast helemaal niks op mijn telefoon maar ik kan whatsapp niet bijwerken. ik heb ook geen andere apps op mijn telefoon. ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet. ik heb overige bestanden vewijderd. en nog veel meer. ik heb een samsung y en er zit eeen kaartje van 8GB in. weet iemand hoe ik toch mijn whatsapp kan bijwerken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo!
Met zo weinig info kan ik niet heel veel.
Welke foutmelding geeft je toestel aan wanneer je het probeert te updaten?
Mvg Melvin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien helpt het als je whatsapp verwijdert en er opnieuw op zet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Whatsapp staat standaart op je telefoon zelf, het kan niet op de SD-kaart gezet worden vanwege de link met je telefoonnummer. Ik heb perdoonlijk ook de Samsung Galaxy Y gehad en mij lukte het ook niet vanwege te weinig geheugen, ookal stond alleen whatsapp erop. Het enige wat ik je kan aanraden is het opnieuw te installeren, dan krijg je namelijk direct de nieuwe update.

Toegevoegd na 45 seconden:
Ik bedoel het staat niet standaart op je telefoon zelf, maar als je het installeerd kan het nergens anders dan op je telefoon. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding