Nee, om aanspraak te kunnen maken op garantie hoef je de verpakking niet meer te hebben. Wel moet je de aankoopbon en/of garantiebewijs kunnen laten zien.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aankoopbon hoeft ook niet altijd.Bij de meeste winkels hebben ze je bon op basis van het imei en in geval van een afgesloten abonnement ook op basis van je naam, in het kassasysteem staan, en kunnen ze het zo voor je uitprinten. Verder heeft Nokia een eigen repairdienst (Dynafix stuurt alles door naar Nokia) die de garantie bepaald op basis van het imei, en dus geen bonnen controleert en deze ook niet wenst door te krijgen van het servicepunt waar een toestel is ingeleverd).