Heeft het internet al wel gewerkt op je Blackberry? Heb je bij de data bundel ook een Blackberry module op je abonnement zitten?. Indien het wel gewerkt heeft en je nu problemen ondervindt moet je bij geavanceerde instellingen<-->servicebooks alles verwijderen en vervolgens de accu even ontkoppelen en het toestel opnieuw aanzetten, hiermee wordt de BB opnieuw op het netwerk aangemeld en worden de servicebooks opnieuw geladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dat vaker gehad wanneer mijn internetbundel na een maand is verlopen maar ik ben vergeten waar ik naartoe moet smsen dat was mijn vraag, maar ik kon het niet goed uitleggen sorry mijn fout,
was dat naar 4000: blackberry uit ?
en dan naar 4000: blackberry aan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor de late reactie, Bij een prepaid kun je dat opnieuw activeren (indien Vodafone ) in My-Vodafone of Via sms: Sms blackberry aan of blackberry uit naar 4000, je zit dus eigenlijk wel in de goede richting, succes!