Hoe kan ik een filmpje van mijn S4 naar mijn laptop overbrengen?

Als ik verbinding wil maken met een USB kabel lukt dat niet, en ik kan Kies Air niet vinden op mijn mobiel.

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Mogelijk moet je je smartphone nog instellen als apparaat voor "massa-opslag". Die keuze kun je maken als je je USB-kabel van je pc in je smartphone prikt. Dan zou je hem via de verkenner moeten kunnen bereiken.

Lukt dat niet, dan kun je het filmpje in de cloud zetten, bijvoorbeeld Dropbox, en hem dan via je pc ophalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Maarten. Dat van de Dropbox is voor de helft gelukt. De foto's kan ik wel ophalen via de PC, alleen zie ik mijn gemaakte filmpje niet terug in de lijst met foto's. Enig idee hoe dit kan??
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
JA ! Dropbox. Dat was juist. Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Je kan via een u.s.b.-kabel doen maar ook via Wifi en bleutooth