Hoe maak ik een app voor Play Store?

hallo iedereen,

ik wou graag een app maken voor Play Store.
weet iemand hoe ik dit kan maken.
ik dacht bij me zelf geen games of tool app,
maar wallpapers maken.
welke bepaalde programma's moet ik installeer en hoe post ik het op play store?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Een zakelijke App maakt het werk makkelijker, efficiënter en zorgt voor een beter bereik van uw doelgroep. Benader en bindt uw klanten op een persoonlijke manier door hen een zakelijke Applicatie te bieden. Bespaar kosten door uw App zelf te bouwen met de op dit moment beste Mobiele Applicatie ontwikkelingssoftware. Deze geavanceerde software laat u snel en eenvoudig een betaalbare, stijlvolle App maken en wordt tevens geïntegreerd met een functionele mobiele website. U heeft al een Mobiel Pakket inclusief hosting voor slechts € 29 per maand.