Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg je alle ruimte terug bij verwijderen app Apple?

Als ik een app download van bijv. 50 mb, krijg ik als ik de app verwijder dan al die 50 mb terug? Het gaat om een Apple apparaat

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
858

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een app verwijderd blijven er altijd restgegevens op je device achter. Hierdoor krijg je niet alle mb's terug. Het kan gaan om bv gesprekken/mails of contacten zoals bij whatsapp, skype of emailreaders. Ook kan het gaan om informatie in bv het gamecenter.

Sommige apps vragen bij verwijderen of je alle bijbehorende informatie wil verwijderen. Ook al doe je dit dan blijft die informatie in de achtergrond en in het register van de device nog aanwezig. Als je daarna je device synchroniseert met iTunes wordt het register en de "afvalbak" van je telefoon opgeschoond. Pas dan krijg je alle mb's die je had van voor de app weer terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de goede uitleg!

Andere antwoorden (2)

Bij mij niet ik krijg dan ongeveer 48 mb terug. Ik denk ook dat het ligt aan wat voor app het is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je wil verwijderen bestaat uit twee delen, de App zelf en de gegevens. Als voorbeeld je hebt WhatsApp en je hebt bestanden waar al je contacten en gesprekken in staan.

Als je WhatsApp verwijderd dan zijn niet automatisch alle gegevens ook verdwenen, daar moet je soms voor kiezen. Je iPad of iPhone vraagt dan: Wil je de App en alle bijbehorende gegevens verwijderen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding