Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een betaling voor Whatsapp nummer-gebonden of betaal je opnieuw als je een nieuwe telefoon gebruikt?

Ik heb voor Whatsapp betaald op mijn iPhone, maar maak nu gebruik van een Android-smartphone. Ik vroeg mij af of mijn telefoonnummer nu geregistreerd staat als betaald of dat ik alsnog moet betalen? Ik maak liever geen gebruik van de betalingsmogelijkheden in de Android Market dus vroeg me af of een betaling nog nodig is na de proefperiode.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
649

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja je betaald namelijk voor de app, niet voor de registratie. Je hebt met je iPhone aan Apple betaald, deze geven een deel hiervan natuurlijk wel aan de makers van Whatsapp. Maar op een ander toestel zou je er opnieuw voor moeten betalen, tenzij de app gratis word aangeboden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat je op iTunes koopt is account gebonden.. upgrade/vervang jij je iPhone dan download je hem gratis weer op je nieuwe telefoon...

ECHTER ga je naar een ander platform, dan zul je weer de app moeten kopen.. in jou geval van Android... die 2 concureren elkaar, en zullen dus echt niks delen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding