hoe haal je de sony xperia z uitelkaar?

Mijn sony xperia z is in het water gevallen en nu doet het touchscreen het niet meer. Nu is mij door KPN geadviseerd om het toestel uitelkaar te halen en in een bak met rijst te leggen. Mijn probleem is nu alleen dat ik absoluut niet weet hoe ik de telefoon uitelkaar krijg. Op internet is dit ook nergens te vinden. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Trek de achterkant los. Eventueel kun je met een föhn de lijm verhitten zodat deze makkelijker meegeeft. Gebruik daarna een passende schroevendraaier. Zie hieronder een voorbeeld.

Heb je KPN gevraagd of de garantie behouden blijft als je het apparaat zelf uit elkaar haalt?