Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn reservekopie bekijken van mijn iPhone?

Ik maak via iTunes een reservekopie van mijn iPhone maar waar kan ik die dan terugkijken? Of kan dat dan helemaal niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In iTunes kun je regelmatig een automatische backup (reservekopie) laten maken van je iPhone, iPad of iPod touch. Wat moet je doen als alles misgaat en je zo’n backup vanuit iTunes wilt terugzetten?

Bij het maken van een backup via iTunes worden er gegevens zoals applicatie-instellingen, voorkeuren voor locatiediensten, voicememo’s, belhistorie en dergelijke bewaard. In een andere tip vind je nadere informatie wat er zoal in een backup-bestand zit .

backup terugzetten

Sluit je iPhone aan op de computer en wacht totdat iTunes het apparaat herkent.
Klik rechts bovenin (naast iTunes Store) op iPhone.
Klik in het overzicht onder Reservekopieën op Zet reservekopie terug, kies de reservekopie die je wilt terugzetten (de nieuwste wordt automatisch geselecteerd) en klik vervolgens op Herstel.
Het enige wat je nu hoeft te doen is wachten totdat de backup is teruggezet. Dit kan soms behoorlijk wat minuten duren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding