Tja dat is moeilijk te zeggen, wat voor de een de beste is dat is voor de ander weer de slechtste, maar de telefoons die momenteel echt populair zijn(en volgens velen de beste) is de Iphone 4(s), en Samsung Galaxy S.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb een desire Z omdat er qwerty toetsenbord opzit. Word gene hier boven zegt. Samsung is over het algemeen sneller en lichter in gewicht. (zelf heen iphone fan) Blackberry is zakelijk een betere telefoon dan android mobiel vanwege de veiligheid.

http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.html

Hier kan je alle opties die van een telefoon verwachten aanvinken ook je budget kun je er aanpassen.

Tip: klik op meer filters: sommigen willen een hdmi toegang. Of een speciale kleur.

Toegevoegd na 1 minuut:
(word = wat) (heen = geen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan iemand anders niet voor jou bepalen, wat jij gebruiksvriendelijk vindt. Ik heb echter sinds enkele weken de "Samsumg Galaxy S II" en deze bevalt mij uitstekend. Ik persoonlijk vindt 'm erg gebruiksvriendelijk en eenvoudig in het gebruik. Mits je er niet al te ingewikkeld apps op gaat zetten. Veel plezier met het uitzoeken ervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikzelf vind de samsungs van dit moment het gebruiksvriendelijkst. Te denken aan de galaxy's maar ook de note en de nexus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpel: de iPhone. Niets en dan ook helemaal niets kan de gebruikers ervaring van het Apple ecosysteem benaderen voor een normale [lees: niet technische] gebruiker. De integratie met de appstore, itunes, de ipad, het wifi, het netwerk, te goedbonnen kopen en het feit dat er winkels zijn waar je voor al deze apparaten naar binnen kunt lopen en vragen stellen, zorgt daarvoor.
Natuurlijk zijn er geldige redenen te bedenken om een Android apparaat te kopen. Vooral als je houdt van experimenteren, als al je vrienden zo'n ding hebben, of als je portemonnee niet aan een iPhone wil meedoen.
Geen virussen, trojans of andere malware. Geen 'oops jouw telefoon is meer dan 3 maanden oud dus geen updates meer'.
Simpel :)

Toegevoegd na 2 uur:
Apropos: ik gebruik na jaren van iPhone/MAC oplossingen nu sinds 3 maanden een totale Android omgeving. Phone & tablet. HTC & Samsung. Ik werk als computer pipo en geniet van de ongebreidelde stortvloed van applicaties op mijn werkgebied op de Android. Dit is echter niet een 'welk OS is beter' maar een pure gebruiksvriendelijkheids vraag.
Dus Droidies, niet mijn antwoord -'en svp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de Iphone 4 of 4s gaan want ik vind apple duidelijk en overzichtelijk, maar dat is mijn mening
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stem met iederen eens is die apple voorstwlt, dit is gewoon ook door de consumentenbond als beste mobielfabrikant onderworpen aan tests,
check het op link hieronder. Ik ga zelf ook een iPhone aanschaffen, maar ik koop een iPhone 4 kndat ik vind dat de iPhone niet al te veel veranderd van het eerdere model.