waar kan ik goede qwerty telefoons vinden?

Het liefst geen smartphine. Mijn moeder wil een nieuwe telefoon maar is er heel onhandig mee. Ze wil wel graag een qwerty toetsenbord. Het liefst geen touchscreen maar mag wel... Bedankt voor de antwoorden alvast?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mijn vorige telefoon was ook met een qwerty toetsenbord. Ik had de Nokia C3. Deze telefoon vond ik zelf niks, omdat het qua twitter en facebook etc.niet erg handig is. Maar jij geeft aan dat je liever geen smartphone wil, dus wat dat betreft is de Nokia C3 wel een fijne telefoon. Het toetsenbord is ook fijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een ouder type Blackberry maar ja dat is toch wel een soortement smartphone
wat je wel eens kan doe is zoeken naar een blackberry look alike
dat zijn meestal
eigenlijk standaard gsm zonder wifi ed
capthavoc