Wat vind jij van mobiel internet en welke sites heb jij gebookmarked?

Ik ben een nieuwe gebruiker (vrouw) en ben benieuwd wat ik van mobiel internet kan verwachten, dus wie heeft er tips?

Ben benieuwd naar jullie favoriete sites.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ben er helemaal weg van! Vind het geweldig.
Makkelijk mijn mail checken en een mail versturen, weer, verkeer en het laatste nieuws.
Mijn bookmarks:
nu.nl
marktplaats.nl
mail.yahoo.com
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Google, gouden gids, (AbnAmro)bank, nu.nl.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als vrouw of man kan je allebei het zelfde :-)

In principe kan je alles wat je op je gebruikelijke aansluiting ook kunt dus het is ontzettend praktisch.

Aanbevelingen( afhankelijk van voorkeur )onderandere:

Mail checken, Hyves, msn, routeplanner i.c.m gps.

Dus surf er maar op los.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het uitgezet op mijn mobiel. Ik heb mobiel internet op mijn laptop, dat is handig.
Soms krijg ik wel 100 mails per dag, wat moet ik ermee op mijn mobieltje?
Daarnaast ging mijn HTC telkens roamen, ook in het buitenland, een dure business en slim om mij geld uit de zak te troggelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je mobiel internet op je (bijvoorbeeld) PDA bedoelt,
dan voert het een beetje ver om al mijn favoriete sites te vermelden.

Een site die ik je zeker kan aanbevelen is de onderstaande.
Daar staan ook veel van mijn favorieten bij.

Succes!