waarom kan ik met een ad/dc adapter input ac100-240v output 5v 100mA niet een iPhone opladen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik kreeg deze cadeau, waar kN ik die dan wel voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat doet hij wel, maar hij zal het niet weergeven ;-). De laadstroom is namelijk veel te zwak. Moderne iPhones vragen rond de 2 ampère en dat is heel wat anders dan de 0,1 die jij nu aanbiedt. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat het stroomverbruik van de iPhone hoger ligt dan wat hij probeert aan te voeren.