wat is het verschil tussen de samsung galaxy s2 en de galaxy note? buiten de grote en het pennetje op de note zie ik geen verschil

wat is is het verschil tussen die 2 in specificaties en gebruiksmogelijkheden wie heefd ervaring met alle 2 de toestellen en is er een verschil straks als de s3 uit komt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De Note is zoals je zelf al zegt idd groter, dat is het grootste verschil wat opvalt.

Verder is de processor iets sneller (1,4Ghz tegen de 1,2Ghz van de S2 (beide dual-core, de S3 heeft echter een 1,5Ghz Quad-core processor!)

De schermresolutie(scherpte van je beeldscherm) is een behoorlijk stuk groter bij de note, Hij is 5,3 Inch groot, dat is maar 1 Inch groter dan de 4,3 van de S2, maar de resolutie is een stuk groter:

SII: 480x800pixels
Note: 800x1280pixels

Verder zijn de geheugens en de connectie functies allemaal hetzelfde en van de zelfde omvang.
Echter heeft de S3 weer een dubbel zo grote opslag capaciteit (32Gb i.p.v. de 16Gb in de Note en de S2)

Wel heeft de S2 nog handschriftherkenning wat de Note dan weer niet heeft, maar dat zal je hoogstwaarschijnlijk niet gebruiken.

Hieronder in de bronnen de links waar ik de info vandaan heb, van de bovenste naar de onderste bron:

Galaxy Note
Galaxy S2

Over de Galaxy S3 zijn verschillende specificaties te vinden, dus dat blijft nog wat gissen, even een paar weekjes wachten en iedereen heeft zekerheid.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb hier alleen ervaring met mijn eigen S2, die me overigens super bevalt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De Note is daarbij ook sneller, resolutie van het scherm is hoger en de kleurweergave is wat minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De S II heeft ook al Android 4 gekregen (nog niet in nederland), de S 3 heeft het direct en voor de NOTE wordt de update telkens uitgesteld. Voor de rest is bijna alles al gezegd.