HTC Wildfire S of Samsung Galaxy GIO?

Ik zoek een goede smartphone en ik ben nu beland tot twee mogelijkheden: de HTC Wildfire S of de Samsung GIO. Ik kan alleen niet kiezen!
De HTC heeft een betere camera en videocamera maar de Samsung heeft weer sneller Internet.

Ik vind het allebei belangrijk! Zijn er nog meer voordelen van de twee smartphones?

En misschien ga ik ook wel gewoon op de prijs af. Samsung is volgens mij goedkoper maar ook goedkoper incl. beschermhoesje en MicroSD kaartje? Is 500 MB genoeg of kan ik beter een MicroSD kaart kopen omdat ik anders te weinig ruimte heb voor spelletjes en Apps?

Oja, en welke heeft een betere accu en welke heeft beter beeld? Ik zit nog met veel vragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een beetje wilt internetten en spelletjes wilt spelen zou ik voor de GIO gaan aangezien die een snellere processor heeft. Daar zou je dan wel een extern geheugenkaartje bij moeten kopen. Een vriendin van mij heeft de gio ook en dat is een prettige telefoon voor zijn prijs.

De wildfire daarintegen heeft meer RAM en ROM, dat kan zijn voordelen opdoen mij multitasking. Dus verschillende programma's tegelijk draaien. De processor is wel langzamer, maar daar zul je mee moeten leven voor die prijs.

Als je gewoon een beetje je mail leest en af en toe een spelletje speelt moet je voor de GIO gaan.

Als je toch veel internet (dus veel tabbladen openhebt staan) zou ik voor de HTC gaan.

Voor eventuele verdere vragen moet je hier kijken:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3741&idPhone2=3777

Bij beide telefoons zou ik een extra kaartje halen als die niet is inbegrepen.

Daar zie je precies wat de een heeft en de ander niet.
Verder raad ik je aan om hier te kijken naar de goedkoopste prijzen van telefoons:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.html

Succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
''Daar zie je precies wat de een heeft en de ander niet'' moet 1 alinea eerder geplaatst zijn. Foutje van mijn kant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handige site's, je hebt me goed geholpen. Ik heb de GIO gekocht en ik ben er reuze blij mee! :D

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf de Wildfire S en ik vind het een prima telefoon. Ook vind ik het HTC Sense besturingssysteem erg fijn. Ook heeft de Wildfire S een betere accu en beter beeld. Maar een accu die meer dan hooguit 2 dagen meegaat vind je toch niet. En volgens mij maakt het qua internet niet zoveel uit. Wel heeft de GIO een iets grotere processor 800 MHz. tegenover de 600 MHz. van de Wildfire S, maar idd heeft de Wildfire S een beter ROM en RAM geheugen en kan dus meer tabbladen enz. openen. Verder zou ik voor beide telefoons welke je ook koopt een MicroSD kaartje kopen. Alhoewel je die er bij de Wildfire S al bijkrijgt (8GB) Dat was tenminste bij mij zo. Voor meer vragen kan je natuurlijk reageren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb jij 'm dan gekocht? Want ik heb even zitten overwegen, en ik denk dat ik voor de GIO ga omdat die qua mijn bijna eisen gelijkwaardig is aan de HTC en een stuk goedkoper. Maar ik wil niet alleen op de prijs ingaan.
Het lastige is: ik hoor heel veel verhalen en ik weet eigenlijk niet meer welke nou beter is qua internet. Het is wel zo dat ik eigenlijk alleen hoef te internetten via WiFi en onze internet thuis. Dus is die processor van belang?
En omdat de HTC wel een betere camera heeft, een mooier design en een beter beeldscherm ga ik misschien toch voor de HTC. Ik was al van plan een kaartje te kopen, en ik zag een aanbieding GIO+8gb kaartje maar als je die er gratis bij krijgt is dat wel mooi (:
Misschien kun je beter eerst naar de reviews kijken van de
HTC Wildwire S:
- http://www.besteproduct.nl/Artikelen/HTC_Wildfire_S__hoe_compleet_compact_kan_zijn__video_review_.html

-
http://www.besteproduct.nl/Samsung_S5660_Galaxy_Gio/review_gebruikers.html

De samsung GIO schijnt wel beter te zijn...