Hoe krijg ik mijn Sony Xperia TX weer aan de praat?

Voor een update moest ik mijn telefoon 'updateklaar' maken door o.a. de power-knop en de volumeknop omlaag ingedrukt te houden. Sindsdien krijg ik mijn telefoon niet meer normaal aan. Hij start wel op als ik de power-knop inhoud, maar sluit net zo snel weer af. En als ik hem aan de lader of aan mijn laptop aansluit sluit ie om en om aan en af.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ohjah12345

Ik zou het eerst op de volgende manier proberen. Schakel de telefoon geheel uit. Houdt de powerknop homeknop en volumeknop omhoog (misschien is het naarbeneden) ingedrukt. Het sony xperia logo zal verschijnen. Houdt de knoppencombi ingedrukt. Het logo verdwijnt en verschijnt weer. Laat de knoppencombi los. Je komt nu in een menu. Hier kan je navigeren met de volumeknoppen en selecteren met de powerknop. Zoek de factory reset en klik deze aan