Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand zien waar je bent als je je locatievoorzienigen voor snapchat aan hebt staan?

Om voor snapchat filters te kunnen gebruiken moet je je locatievoorzieningen aanzetten. Hierbij krijg je ook de temperatuur te weten van je omgeving (als filter). Mijn vraag is nu of iemand kan zien aan bijvoorbeeld snaps die je verstuurd waar ergens je bent of is dit puur alleen om de temperatuur vast te stellen? Ik zou et namelijk niet zo prettig vinden als mensen weten waar ik zit als ik mijn snaps verstuur.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
930

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf ook Snapchat en heb mijn locatie voorziening aanstaan. Je hoeft niet bang te zijn dat andere je locatie dan kunnen zien, die stuurt Snapchat normaal gesproken namelijk niet door. Wat je zelf ziet voor je het doorstuurt is ook werkelijk wat je doorstuurt. Dus er komt niet ineens een locatie bij als die er niet bijstaat in wat jij doorstuurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat durf ik niet te zeggen, ik weet niet precies waar je toestemming voor geeft aan Snapchat. Misschien ook aan onderzoek voor Snapchat waar hun gebruikers zitten of iets dergelijks. Maar je contacten van Snapchat kunnen het in ieder geval niet zien.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding