Kan je op een HTC touch hd whatsapp downloaden?

Zoals de titel zegt kan dit? (Het is een prepaid) Omdat op veel mobiele telefoons het niet kan en met andere wel, en ben van plan deze aan te schaffen? Ik hoor graag van u, zit enige spoed achter het antwoord i.v.m het overkopen groetjes!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik je vraag en je reactie op Tropicc's antwoord goed begrijp, ben je eigenlijk op zoek naar een goedkope smartphone waar je Whatsapp op kunt installeren en niet specifiek de HTC Touch HD of de Samsung GT-I5510? Hier vind je een overzicht van nieuwe smartphones die op Android draaien met een goede GPS-ontvanger en een maximumprijs van EUR 120,-: https://tinyurl.com/p73mlx4 Op al deze smartphones kun je Whatsapp installeren. De schermdiagonaal is minstens 4", maar mocht je voor een kleiner toestel willen gaan dan kun je in het menu aan de linkerzijde andere keuzes maken. Als je een smartphone ziet die je leuk vindt, klik de smartphone dan aan en kijk dan op de volgende pagina even bij het tabje "Specificaties" welke versie van Android op de telefoon draait. Je kunt het beste voor een versienummer van 4.0 of hoger gaan. Oudere versies van Android draaien minder soepel.

Antwoorden (1)

Hallo,

Volgensmij heeft Whatsapp hun app niet gemaakt voor Windows Mobile, het besturingssysteem waar de HTC Touch HD op draait. Het is misschien verstandiger om een telefoon met Android of Windows Phone (dit is dus iets anders dan Windows Mobile) te kopen, aangezien je hem blijkbaar tweedehans koopt.

Alle telefoons met Android, Windows Phone, iOS (iPhone), Symbian en Blackberry kunnen hoogstwaarschijnlijk Whatsapp draaien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!
Weet je of je wel whatsapp kan downloaden op een samsung Gt-i15510 ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, de Samsung draait op Android 2.2 dus je kunt daar gewoon mee Whatsappen. Houdt echter wel in gedachten dat dit al een iets verouderde telefoon en Android versie is (we zitten inmiddels op 4.4) dus niet alles zal even vlot werken. Maar je vraag was of je het op die telefoon kunt downloaden en het antwoord daarop is ja dat kan.