Mijn BlackBerry Bold 9780 laat opeens zien dat ik geen muziek en foto's etc. heb weet iemand de oorzaak?

Als ik het aansluit aan mijn pc dan zie ik wel gewoon alle muziek en foto’s etc. maar mijn blackberry ziet ze niet meer. kan iemand helpen?

Alles geprobeerd. SD kaart eruit en erin, opnieuw opgestart. maar nog steeds niks :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ga naar je menu, zoek daar" geheugen" open die en klik dan op je bb knop dan zie je de optie "repareren" probeer die is. of sluit hem aan op je pc en voer een schijfcontrole op je BB uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
via je pc dus uitvoeren . Je pc ziet je BB als externe harde schijf dus die controle voer je dan uit zoals je schijf c ook zou doen. Vergeet niet de vakjes aan te vinken automatisch repareren en die andere.