Tijdens updaten van Samsung Galaxy Mini 2 foutmelding "Pakketbestand is ongeldig". Hoe kan ik dit oplossen zonder mijn smartphone te resetten?

Ik wou Facebook updaten, maar dat lukt dus niet.
Hoe kan ik dit probleem oplossen zonder te moeten resetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar de instellingen van je telefoon > Apps en ga naar het tabblad met 'Alle' apps, en niet alleen 'Gedownload.' Zoek de Google Play Store op, en druk daar op. Je krijgt nu een overzicht te zien: ergens staat een knop met 'Gegevens wissen.' Druk daarop en herstart je telefoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je echt niet kunt resetten kun je het volgende doen:
Instellingen -> apps -> Facebook -> alle updates verwijderen.
Probeer hem nu nog is te updaten. Lukt het niet?
Instellingen -> apps -> Facebook -> Facebook deinstalleren.

Succes!