Ping is alleen van Blackberry naar Blackberry.

Whatsapp is een applicatie die je kan gebruiken op je iPhone, BlackBerry, Android en Nokia (beta).
Met mensen die Whatsapp hebben, kun je gratis berichtjes sturen.
Het lijkt dus op pingen, maar het is uitgebreider.
Op de website van Whatsapp kun je meer informatie lezen (zie bron).
Kimath
13 jaar geleden
Het principe is hetzelfde. Met beide kun je berichten versturen over het internet. Alleen is Whatsapp veel uitgebreider en gekoppeld aan je contactpersonenlijst.
Ik zelf vind Whatsapp veel fijner, heb geen idee waarom.