Mijn gps heeft de geest gegeven. Wat kan ik nu het beste doen, een nieuwe kopen of app op iphone of ipad zetten?

Ik heb echter de goedkoopste iphone met weinig geheugen.tevens heb ik geen abonnement en gebruik alleen wifi. Op mijn ipad heb ik wel meer geheugen vrij,doch ik zoek iets dat zelfde is als gps,dus niet telkens de kaarten downladen ....

9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je je iphone of ipad wilt gebruiken, moet je een internet abbonoment aanschaffen. Dan kan je je je gps op je iphone gebruiken, een normale internet bundel kost 7 euro per maand ongeveer. Dus 12x7 is 84 euro per jaar. Daar kan je een mooie gps voor kopen en langer dan een jaar mee doen