Een silliconen hoesje, omdat het schokdempend werkt (niet voor het glas natuurlijk!).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een pouch is natuurlijk het beste omdat je telefoon helemaal bedekt is en je hem er pas uit haalt als je hem nodig hebt. Een hard case vind ik zelf nooit zo fijn omdat het je telefoon kan beschadigen (vooral als je telefoon van glas is ;lees iphone ed.). Silicone case beschermt meestal alleen de achterkant en een flip-cover alleen de voorkant.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon de voor en de nadelen tegen elkaar afwegen

Een hardcase voorkomt krassen op je toestel, maar heeft als nadeel dat het bij vallen of stoten geen schokken absorbeert.

Een pouch/sleeve voorkomt zowel krassen en beschermt je toestel enigzins tegen vallen en stoten, maar dat alleen wanneer je toestel opgeborgen is.
En wanneer is het risico het grootst wanneer je hem laat vallen, juist bij het gebruik en dan heb je hem niet in de pouch/sleeve.

Een flipcover beschermt ook alleen maar tegen krassen en vangt absorbeert minimaal
schokken op bij het vallen.
Eigenlijk hetzelfde als een hardcase.

Een siliconen of rubberen case beschermt niet alleen tegen krassen maar absorbeert ook de schokken bij het vallen of stoten.

Deze laatste en zeker in combinatie met een screenprotector geven een betere bescherming dan de eerder genoemde drie.
En als bijkomend voordeel, ze zijn vaak ook nog goedkoper en gaan langer mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pouch, dan blijft ie altijd mooi. Ik zou nooit zo'n lelijke plastic cover over een dure telefoon doen. Koop dan gewoon een goedkope plastic telefoon