Hoe krijg ik de contacten van mijn iphone terug?

Iedere keer wanneer ik mijn telefoon inschakel moet ik naast het invoeren van mijn wachtwoord ook mijn simlock-code invoeren. De telefoon geeft na het invoeren van het normale wachtwoord aan ‘simlock actief’ je hebt dan de keuze uit ‘ok’ of ‘ontgrendel’. Nu heb ik per ongeluk op 'ok' gedrukt en ben ik al mijn contacten kwijt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.1K

Antwoorden (4)

Je moet je telefoon weer uitzetten en daarna weer aan. Dan moet je wel op ontgrendelen drukken en voer dan je je simlock-code in!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of je voert een willekeurig nummer in om te bellen en dan vraagt je iPhone automatisch je SimLock
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier zijn drie methoden om verwijderde contacten van de iPhone te herstellen.

Methode een: Herstel verloren contacten van iPhone met iTunes.
Met behulp van iTunes, kunt u verloren data eenvoudig terughalen door de laatste back-up van de data van uw iPhone te herstellen. Bij het aansluiten van uw apparaat op de computer, volgt u deze eenvoudige stappen:

Vindt het iPhone pictogram onder “Apparaten” en klik erop met de rechtermuisknop.
Klik op ‘Herstel vanaf back-up’.
Kies een specifieke back-up uit de aan u verstrekte lijst, en druk vervolgens op “Herstel”.
verwijderde contacten van iPhone herstellen

Zodra het herstelproces is voltooid, zullen uw oude contacten in uw iPhone verschijnen.

Methode twee: Red uw iPhone contacten vanuit een back-up of archief.
Als u uw iPhone nog niet met uw computer gesynchroniseerd heeft, is er nog een goede oplossing. U kunt uw recente back-up of archief gebruiken om verloren contacten op de iPhone te herstellen. Hier volgt hoe:

Ga naar de Adressenboek applicatie. Kies “Importeer” en selecteer: “Adressenboek archief”. Uw recente contacten archief zal dan worden geïmporteerd.
Navigeer naar Adressenboek of de Applicatieondersteuning map van de laatste back-up.
Controleer de map om te zien of uw lijst met contactpersonen is er. Vervang de map door het te kopiëren van de back-up schijf en het te plakken op dezelfde locatie.
Als de laatste back-up niet al uw contactgegevens bevat, loop dan oudere back-ups door om de juiste map te vinden die volledige contact data bevat.
Deze procedure zal u helpen uw nodige telefooncontacten terug te krijgen. Als u echter geen back-up of archief gemaakt heeft van uw iPhone contacten, heeft u mogelijk een krachtig iPhone contacten herstel nodig.

Methode drie: Gebruik Apowersoft iPhone Data Recovery om verwijderde contacten van de iPhone terug te halen.
Dit uitgebreide iPhone data herstel hulpmiddel kan snel en veilig contacten terug halen van iPhone 5s, 5c, 4s, 5 of u uw bestanden nu hebt verloren door het per ongeluk verwijderen, jailbreak, telefoon opnieuw installeren, of telefoon actualiseren.

Met vriendelijke groet Hammer!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar instellingen>telefoon en daar kan je je telefoon ontgrendelen als je op OK hebt gedrukt.