Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een los toestel met een prepaid simkaart kopen om als reserve toestel te gebruiken?

Ik had laatst mijn oplader kapot van mijn smartphone en toen bedacht ik dat een reserve telefoon aanschaffen niet zo gek zou zijn. Als ik een los toestel met een prepaid simkaart koop is dat dan alles wat ik nodig heb? En zit daar dan automatisch een nieuw telefoonnummer op?

11 maanden geleden
1.5K
ronron1212
11 maanden geleden
Een reserve oplader kan dus ook.
AnnBoo8146
11 maanden geleden
Een reservetoestel is misschien wel een oplossing. Maar waarom een prepaid simkaart? Je kunt toch ook tijdelijk de simkaart uit je gewone telefoon halen en in het tijdelijke toestel doen?
Ikhebgeenidee
11 maanden geleden
Een prepaid beltegoed is vaak beperkt houdbaar. Je moet binnen een bepaalde periode volgens mij bellen en/of opwaarderen, anders vervalt tegoed (en het nummer uiteindelijk).
Verwijderde gebruiker
11 maanden geleden
Ik doe al 23 jaar lang met hetzelfde nummer a 20 euro, aan mij verdienen ze niet veel. Begonnen bij Dutchtone, werd later Orange, weer later T mobile. De geldigheid van je T-Mobile PrePaid-tegoed is afhankelijk van het soort tegoed dat je hebt. Je kunt de geldigheid van je tegoed terugvinden in My T-Mobile. Staat er in My T-Mobile geen einddatum? Dan is je tegoed onbeperkt geldig.
Ikhebgeenidee
11 maanden geleden
Op de site van T-mobile staat dat ze het nummer blokkeren na 6 maanden geen gebruik. Waarschijnlijk is dat ergens in de afgelopen 23 jaar ingevoerd. https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid en dan onderin bij veelgestelde vragen
Verwijderde gebruiker
11 maanden geleden
@Ikhebgeenidee, nergens last van tot nu toe.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding