Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet ik foto's op mijn sd kaart via mijn samsung tab 2?

Hoi,

Ik heb al best wel lang een samsung tab 2 en er staan dus nu ook heel veel foto's op maar het probleen nu is dat ik mijn foto's niet meer kan bekijken, ik heb toen dus ewn sd kaart gekocht maar weet nu niet hoe ik mijn foto's moet verplaatsen naar een sd kaart

Kunnen jullie mij misschien helpen?

Hoop op een snelle reactie want wil graag m'n foto's bekijken

Mvg harryloverx

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

hoe bedoel je dat je de foto`s niet meer kan bekijken overzetten is heel gemakkelijk

Toegevoegd na 21 minuten:
om overtezetten vindt ik het makkelijkst om de tablet te verbinden met de computer pak de usb kabel erbij en sluit de aan op de computer en als je de sd kaart erin hebt zitten ( moet erin) dan geef die bij deze computer aan je tablet zelf ( is die meestal met de meeste bestanden) en je sd kaart ( minste bestanden) een map aan wie je DCIM noemt je kunt daarin nog een map aanmaken de naam kun je dan zelf bedenken zoals mij en daar kun je dan fotos in doen
verplaats de fotos van de schijf van de tablet meeste bestanden ( de fotos wie op de tablet staan staan in de map DCIM) de fotos in de map DCIM verplaats je dan naar de nieuwe map DCIM wie je op de sd kaart heb aangemaakt.als het goed is moet hij het doen.

Toegevoegd na 24 minuten:
om overtezetten vindt ik het makkelijkst om de tablet te verbinden met de computer pak de usb kabel erbij en sluit de aan op de computer en als je de sd kaart erin hebt zitten ( moet erin) dan geef die bij deze computer aan je tablet zelf ( is die meestal met de meeste bestanden) en je sd kaart ( minste bestanden) een map aan wie je DCIM noemt je kunt daarin nog een map aanmaken de naam kun je dan zelf bedenken zoals mij en daar kun je dan fotos in doen
verplaats de fotos van de schijf van de tablet meeste bestanden ( de fotos wie op de tablet staan staan in de map DCIM) de fotos in de map DCIM verplaats je dan naar de nieuwe map DCIM wie je op de sd kaart heb aangemaakt.als het goed is moet hij het doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding