Hoe Jailbreak ik iOS 7.1.1 voor op me iPod?

Ik wil me ipod touch 5g graag jailbreaken, ik heb ios 7.1.1 maar kan dat en hoe?? Wat zijn de voor- en nadelen van jailbreaken??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je niet de voor en nadelen weet van jailbreaken waarom zou je dan überhaupt een jailbreak willen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thema's en gratis apps. Maar ik weet niet of er nadelige gevolgen kunnen komen nadat je het jailbreakt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gratis betalende apps*

Het beste antwoord

Heel kort antwoord: niet.

Jailbreak is op dit moment alleen mogelijk op iOS versies tot en met iOS 7.0.6. Op 7.1.1 is nog geen geschikte versie gevonden. Evasi0n is het programma dat je nodig hebt (zodra die geschikt is).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dankje

Andere antwoorden (1)

Hij is nog niet uit, maandje wachten en Evasi0n heeft er waarschijnlijk weer één.