Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom gaat mijn I pad niet uit?

ik merk dat mijn I pad niet uit gaat nu ik een andere hoes heb dan de standaard geleverde voor I pad 2.
Maar ook zonder hoes gaat hij niet uit hoe kan dat? En voorla wat kan ik er aan doen want zo loopt hij snel leeg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
855

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De hoes die Apple mee levert heeft een paar magneetjes in de flap. Die zorgen er voor dat je iPad op stand-by gaat als je de flap dicht doet.

Als je een hoes hebt gekocht die die eigenschap niet heeft zul je zelf de iPad op stand-by moeten zetten. Dat doe je door de aan/uit knop aan de bovenzijde kort in te drukken. Druk je 'm langer in dan krijg je de schuifbalk te zien waarmee je hem helemaal uitzet.

De home-knop en aan/uit knop zoals ook wordt omschreven is het resetten van je iPad. Daar gaat hij niet van uit, hij start alleen opnieuw op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank hoor !het lukt nu mijn I pad te sluiten!

Andere antwoorden (1)

Druk op de aan/uit knop en de home-knop tegelijkertijd, dit zou je iPad uit moeten zetten. Als dit niet werkt dan zou ik naar een iCentre of de winkel waar je hem gekocht heeft gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De home-knop en aan/uit tegelijk indrukken is het maken van een schermafbeelding. Druk je hem langer in dan reset je de iPad. Stand-by is alleen de aan/uit kort indrukken. Of langer om uit te zetten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding