waarom gaat mijn I pad niet uit?

ik merk dat mijn I pad niet uit gaat nu ik een andere hoes heb dan de standaard geleverde voor I pad 2.
Maar ook zonder hoes gaat hij niet uit hoe kan dat? En voorla wat kan ik er aan doen want zo loopt hij snel leeg.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De hoes die Apple mee levert heeft een paar magneetjes in de flap. Die zorgen er voor dat je iPad op stand-by gaat als je de flap dicht doet. Als je een hoes hebt gekocht die die eigenschap niet heeft zul je zelf de iPad op stand-by moeten zetten. Dat doe je door de aan/uit knop aan de bovenzijde kort in te drukken. Druk je 'm langer in dan krijg je de schuifbalk te zien waarmee je hem helemaal uitzet. De home-knop en aan/uit knop zoals ook wordt omschreven is het resetten van je iPad. Daar gaat hij niet van uit, hij start alleen opnieuw op.

Druk op de aan/uit knop en de home-knop tegelijkertijd, dit zou je iPad uit moeten zetten. Als dit niet werkt dan zou ik naar een iCentre of de winkel waar je hem gekocht heeft gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100