waarom gaat mijn I pad niet uit?

ik merk dat mijn I pad niet uit gaat nu ik een andere hoes heb dan de standaard geleverde voor I pad 2.
Maar ook zonder hoes gaat hij niet uit hoe kan dat? En voorla wat kan ik er aan doen want zo loopt hij snel leeg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De hoes die Apple mee levert heeft een paar magneetjes in de flap. Die zorgen er voor dat je iPad op stand-by gaat als je de flap dicht doet.

Als je een hoes hebt gekocht die die eigenschap niet heeft zul je zelf de iPad op stand-by moeten zetten. Dat doe je door de aan/uit knop aan de bovenzijde kort in te drukken. Druk je 'm langer in dan krijg je de schuifbalk te zien waarmee je hem helemaal uitzet.

De home-knop en aan/uit knop zoals ook wordt omschreven is het resetten van je iPad. Daar gaat hij niet van uit, hij start alleen opnieuw op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank hoor !het lukt nu mijn I pad te sluiten!

Andere antwoorden (1)

Druk op de aan/uit knop en de home-knop tegelijkertijd, dit zou je iPad uit moeten zetten. Als dit niet werkt dan zou ik naar een iCentre of de winkel waar je hem gekocht heeft gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De home-knop en aan/uit tegelijk indrukken is het maken van een schermafbeelding. Druk je hem langer in dan reset je de iPad. Stand-by is alleen de aan/uit kort indrukken. Of langer om uit te zetten.