waarom bestaan er nog geen screen recorder apps in de appstore?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mocht je willen opnemen zonder jailbreak neem dan een kijkje naar Reflector. Dat is een programma dat op je Windows PC of Mac kan installeren om je iOS scherm mee kan streamen (én opnemen).

Antwoorden (1)

Omdat iOS dat niet toelaat. Om het scherm te kunnen opnemen heb je bepaalde fucties van het OS nodig (API's). Maar deze API's heeft Apple niet toegankelijk gemaakt. Het is daardoor niet mogelijk om zo'n app te maken.
bamibal