Hoe neem je telefoongesprekken op vanaf je IPhone ?

Ik wil de gesprekken die ik nu met mijn oma heb opnemen.
Zo heb ik een mooie herinnering voor later.
Ze is zo'n sprankelende persoonlijkheid.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Dit gaat niet via de iPhone zelf, dan moet je hem eerst jailbreaken en dan kan je een recorder installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn verschillende applicaties om gesprekken op te nemen, bv "Call Recorder" (gratis) of "TapeACall" (heeft een lite versie)
De makkelijkste manier is om op een app site iets als "call recorder" of "record calls" in te voeren in de zoekbalk.