hoe kan ik apps downloaden als mijn mobiel aangeeft dat er te weinig geheugen is?

ik heb een samsung young. omdat mijn mobiel de laatste tijd aangaf dat de opslag ruimte vol is, heb ik een nieuw kaartje van 16GB gekocht. nu heb ik de bestanden van het oude geheugenkaartje overgeplaatst naar dit kaartje. er is nu nog genoeg ruimte op mijn geheugenkaartje. maar toch geeft mijn mobiel bij apps downloaden aan dat er ovoldoende ruimte is op mijn mobiel. ik heb al bij instellingen alle apps die ik kon overplaatsen naar het SD kaartje overgeplaatst. en het liefst wil ik de apps die niet op het geheugenkaartje staan niet verwijderen. op de mobiele opslag is nog 14 MB over. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

14 MB is eigenlijk heel weinig, misschien kun je wat verwijderen wat je niet gebruikt en als je dat toch niet wil kan je van een applicatie zijn gegevens wissen.

Bijvoorbeeld je gaat naar instellingen, applicaties beheren en je selecteert bijvoorbeeld het internet dan druk je op ¨wis gegevens¨ en dan wordt er gewist wat je op het internet hebt gedaan.
Je snelkoppelingen worden dan niet gewist.

Ook kan je bijvoorbeeld een paar foto's wissen, dat helpt ook.

Ik hoop dat ik je goed genoeg geholpen heb.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan ook een micro sd kaart kopen en sommige apps, bestanden, ... daarop overzetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al je foto's opslaan op de PC en daarna op je mobiel verweideren eventueel zelfde met muziek en apps verweideren die je niet meer gebruikt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet alle apps kunnen worden opgeslagen op een externe SD kaart. Sommige apps zitten standaard in de telefoon. Hiervan kun je hoogstens gegevens wissen of soms verwijderen (WhatsApp kan bijv. ook niet naar je SD kaart), maar een andere oplossing is er niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doormiddel van je geheugen uit te breiden met een SD kaart, of dor apps te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geheugen uitbreiden met een SD kaart / Apps Verwijderen / Andere Telefoon kopen met meer geheugen.