waar kan ik een goedkope tweedehandse iPhone 5 vinden?

Hallo,
Ik ben opzoek naar een tweedehands simlockvrije iphone 5 onder de €400. Ik heb tot nu toe alleen maar Samsung smartphones gehad en die werkte nooit helemaal goed vandaar dat ik wil over stappen op een iphone.

Toegevoegd na 22 uur:
Ik koop liever niet op een soort marktplaats, daar wordt je vaker opgelicht.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens op Marktplaats daar vind je misschien wel een goedkope iPhone 5. www.marktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk wel heel goed uit, er worden van de iPhone heel veel namaak verkocht. Beste kun je in een winkel kopen. Koop je toch van particulieren zorg dan dat je bij iemand thuis komt en dat je hem werkend aan iTunes ziet (dus dat iTunes de iPhone herkent. Laten opsturen (of iemand die niet thuis wil afspreken) of iemand die je niet wil laten zien dat iTunes de iPhone herkend is vrijwel zeker het verkopen van een telefoon die of nep is of gestolen.

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou eens een kijkje nemen ( als het in de buurt is ) op de Zwarte Markt in Beverwijk,
er zijn genoeg handelaren aanwezig. Garantie krijg je er ook op. Geen gezeur met opsturen en keus genoeg.
9 jaar geleden
Ik heb er hier eentje met 3 maanden garantie gevonden. Hij is wel 419 euro, dus iets boven je budget.

Toegevoegd na 1 dag:
Dit zijn gewoon Nederlandse webwinkels die handelen in tweedehands toestellen die op veel punten gecontroleerd zijn. Dus geen oplichting, wel garantie