Blackberry of Iphone voor zakelijk-emailgebruik?

Als aankomende ZZP-er wil ik graag makkelijk overal kunnen mailen. Ben een Iphone gebruiker, maar geen ervaring met andere smartphones. Heb vernomen dat Blackberry wat makkelijker emailt. Welke mobiel kan ik het beste nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (10)

Bij ons op de
Zaak in de bouw gebruiken ze
Allemaal Blackberry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons op het werk zijn ze overgestapt van BB naar Iphone, die werkt stukken makkelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een blackberry mailt helemaal niet makkelijker. dit was het geval jaren terug, toen bb op de zakelijke gebruiker gericht was en er geen alternatieven bestonden. het heeft idd een toetsenbord, maar de interface is veel minder dan die van de iphone. ik zou voor de iphone gaan als ik jou was, maar ga eerst langs een winkel en test de blackberry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BB is eigenlijk bedoeld als zakelijke telefoon. Apps zijn volgens mij goedkoper. Watsapp kost voor iphone 80 cent en voor bb gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig heeft BlackBerry helemaal niet meer het naamplaatje 'zakelijk'. Juist niet, naar mijn mening dan. Ik vind dat de iPhone veel makkelijker functioneert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone, heb zelf express geen e-mail op mijn BB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben sinds een aantal dagen in blijde bezit van een iphone. En heb al veel toestelen gehad. Maar de iPhone is verre weg de beste en met alle Apps is het een mooi product. Email werkt erg duidelijk en is simpel in te stellen. Wilde lang niet aan de iPhone ivm het toetsenbord maar zelf ik ben er inmiddels al aan gewend. Ik vind de iPhone beter werken dan bb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de zelfde mening als hen345 ik heb liever een iphone. En ik ken bedrijven die iphone's hebben en geen bedrijf die blackberry's gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De antwoorden die je hier krijgt lijken meer te maken te hebben met liefhebbers van de iphone of van de Blackberry en zullen hun telefoon dus meer aan prijzen. Ik heb zelf geen idee hoe mail op de iphone gaat en of er ook pushmail op zit. Ik heb ervaring met de Blackberry waar je mail gewoon automatisch op binnen komt, zonder dat je ze zelf hoeft op te halen of in te loggen op een internetsite. Het mailen gaat dus heel makkelijk , snel en goed. Of het beter of slechter werkt dan op de Iphone zou ik je niet kunnen vertellen maar dat het voor mij geweldig goed werkt kan ik je wel vertellen.
Succes met je keuze :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone! De email komt ook automatisch binnen en je agenda word ook 100% gesynchroniseerd , het grootste + punt: er is maar een telefoon waar je serieus mee kan internetten op dezelfde sites als je pc, elk ander telefoon doet dat zo bekrompen, dat je het na een tijdje niet meer gebruikt. Zelfs een iphone 3 (2 versie terug dus) doet het beter dan de nieuwste concurrent!
Wat email betreft kan je ook nog eventueel ander email clients installeren als de standaart je niet bevalt, de apps kosten wel iets, maar wat is nou 80 cent voor een mooie app?? Dubbel en dwars waard zou ik zeggen! (Er zijn natuurlijk ook duurdere apps)
Ik kan nog wel even doorgaan ;-)