Waarom doet mijn iPhone 4 raar uit het niets?

Afgelopen zaterdagavond ben ik uit geweest. Ik heb toen de hele avond mijn iPhone in mijn bh gehad zodat ik hem niet kwijt zou raken. Volgens mij is hij een paar keer gevallen toen ik hem pakte als ik hem nodig had. Het scherm is verder helemaal niet kapot, maar sinds die avond doet hij wel heel raar. Wanneer hij aanstaat komt er steeds hetzelfde beeld als wanneer je wat langer op de vergrendel knop drukt, dus of ik hem uit wil zetten. Als ik op annuleer tik gebeurd na een paar seconden weer precies hetzelfde. Ook vergrendeld hij steeds uit zichzelf en komt dan weer het ontgrendel scherm in beeld. Dit deed hij zondag en vandaag (dinsdag), terwijl hij gister weer gewoon normaal deed. Ik heb ook al geprobeerd hem een paar keer uit te zetten wanneer hij dat vroeg, maar dan zette hij zichzelf weer aan en gebeurde alles weer opnieuw. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan dat weer goed komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoi, Waarschijnlijk blijft de aan uit knop hangen,
Deze kan je makkelijk laten vervangen.

www.stargsm.nl.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet uit het niets. Je hebt je telefoon in je BH gehouden en een paar keer laten vallen.
Hij heeft nu gewoon vochtschade door het zweten en/of schade van het vallen.
Je kunt kijken of het te repareren is, maar hij is gewoon kapot.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn gedacht. De schade komt zeker niet "uit het niets". Paar keer laten vallen is duidelijk de oorzaak (en lekker zout zweet is ook niet goed voor een telefoon). Klinkt meest als defecte aan/uit knop. Mogelijk wel te repareren maar geen idee wat er nog meer aan schade binnenin zit...