kan je de letters verbinden bij een samsung galaxy s3?

ik heb een nieuwe gsm (samsung galaxy s3) mijn papa heeft de s4 en hij kan op zijn toetsenbord de letters verbinden (bvb met je vinger slepen van t naar o naar t) en dan heb je tot zonder dat je je vinger van het scherm moet halen
kan je dat ook bij een samsung s3?
(BTW KENNEN JULLIE SITES MET GOEDKOPE HOESJES?)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Poet
10 jaar geleden
Volgens mij bedoel je verplaatsen ipv verbinden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet wat je bedoeld dit heet swappen ofzo via je toetsenbord instellingen kun je dit vinden en aanpassen. De s2 kon dit ook al. Via marktplaats ff kijken voor leuke en goedkope hoesjes. Succes!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heet swypen en ja, dat kan iedere moderne smartphone.

Antwoorden (4)

Moet je google toetsenbord installeren
Ga naar googleplay en installeer je Google toetsenbord maar als je het hebt geinstalleerd moet je het nog wel activeren bij je toetsenbord instellingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
En hier kan je goedkope hoesjes kopen hier kopen mijn kinderen hoesjes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan gewoon in de instellingen. Toetsenbord staat al op je telefoon dus dit is onzin
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog al logisch staat de toetsenbord op je mobiel, maar hij of zij heeft het over een toetsenbord dat je je gewoon met je vinger van de ene toets naar de andere toets kan slepen zonder los te laten.
Ik moest speciaal die google toetsenbord installeren of updaten in ieder geval, op mijn mobiel zat alleen Android toetsenbord.
ik vermoed dat je het Swype keyboard bedoelt. Als je dit niet terugvindt in de instellingen van het toetsenbord kan je via de play store altijd een Swype keyboard aankopen.
Op mijn telefoon vind ik swype bij Instellingen >> Landinstelling en tekst >> Invoermethode selecteren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je eerste vraag is al beantwoord: swype staat ook bij de s3 gewoon in instellingen. Kijk voor hulp hieronder de video (https://www.youtube.com/watch?v=z-tx4G_0zlc).
Je tweede vraag over goedkope hoesjes: er zijn scala aan sites waar je voor heel weinig geld een goedkoop hoesje kunt kopen. Ik bestel mijn hoesjes altijd via ebay, maar daarvoor moet je wel een PayPal account aanmaken. Dan bestel je hoesjes uit bijvoorbeeld China voor nog geen 2 euro, echt heel goedkoop! Heb je geen PayPal en wil/kun je dit ook niet aanmaken, dan moet je eens kijken op mini in the box via www.miniinthebox.com. Superleuke en heel goedkope hoesjes! Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja kijk bij instellingen -taal en invoer en selecteer het Swype keyboard.
Hoesjes uit Nederland kun je hier vinden: