Ga naar het scherm waar al je videos staan.
Swipe dan naar links of rechts (weet niet meer welke), dan verschijnt er de optie om het te deleten.
Ritsuka
10 jaar geleden
Jolanda1977
10 jaar geleden
Dat kan niet. Ik kan de map verplaatsen maar niet verwijderen
Ritsuka
10 jaar geleden
ik bedoel niet de map maar de video zelf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt helemaal, de video zelf naar rechts swipen dan kun je hem verwijderen.
Beste Jolanda1977,

Ik snap de vraag niet helemaal, maar volgens mij staat de video in de filmrol van uw Iphone. Als u uw telefoon aan de computer hangt, daargaat u naar mijn documenten gaat, vervolgens klikt op uw telefoon. Dan krijgt u de film en fotorol te zien. Hiervandaan kan u het verwijderen. Dan moet u de film natuurlijk nog vinden, maar dit werkt bij mij altijd als ik de vraag goed begrijp,

Groet,

Luuk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de fotorol staan alleen de filmpjes die je met je telefoon hebt gemaakt. Een filmpje die vanaf je pc en iTunes op je telefoon hebt gezet staat daar niet tussen. De manier die Ritsuka aangeeft werkt.