hoeveel gb aan systeemsoftware en werkgeheugen heeft een iphone 5c en 5s?

ik heb al min 10 gb aan liedjes en foto's en video's en spelletjes en zo! kom ik wel toe met 16 gb? de bedoeling is om nog meer spelletjes, liedjes, foto's, video's, ....!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Je kunt toch ook 32 of 64 Gb nemen?

Het beste antwoord

Allereerst is werkgeheugen iets anders dan de grootte van de systeemsoftware (wat je volgens mij bedoelt).
Als je een lege iPhone hebt (dus zonder TPA), kun je heel makkelijk zien hoeveel de systeemsoftware in beslag neemt.
Maar om even on topic te komen: over het algemeen is iOS 7 zo'n 3,0 GB.
Als je dus een 16GB iPhone hebt, ben je minimaal 3 GB kwijt aan de software.

Toegevoegd na 56 seconden:
Volgens mij kun je het zelfs zo zien: Als er bij instellingen staat dat je nog 2 GB vrij hebt, en 10 GB in gebruik (bijvoorbeeld), weet je dat de systeemsoftware 4 GB in beslag neemt.