Yosion Apple peel 520 2nd Generation (iPeel) - Batterij?

Hallo allemaal,

Als ik mijn apple peel 2g (met ipod touch 4g erin) oplaad, dan laad mijn ipod touch wel geheel op.... maar mijn apple peel blijft op +/- 75 % hangen, dit word hoelang ik hem er ook in houd, niet meer......
Weet iemand hier een oplossing voor? Moet ik misschien meer geduld hebben?
De batterij gaat lang mee van de apple peel 2g, hij belt en smst geweldig......
Heeft iemand een oplossing, of hetzelfde probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien kun je 'm eens opladen zonder de iPod erin. Normaal zou hij na 5 uur toch wel vol moeten zijn.