Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn wifi werkt niet meer op iPhone 4S met iOS7, hoe kan dit?

Hallo,

Ik ben in het bezit van een iPhone 4S met de nieuwste versie van iOS7.
Sinds een aantal dagen kan ik het schuifje van het wifi niet meer aanzetten. Ook via het Control Center kan ik het niet meer inschakelen, ik krijg een melding 'wifi niet beschikbaar'. (zie afbeeldingen)

Nu is mijn vraag: Is dit probleem (waarschijnlijk moederbord) ergens te laten repareren? Of zijn deze kosten zo hoog dat ik beter een nieuw toestel kan aanschaffen?

Mijn 1e jaar garantie is sowieso al verlopen.

Iemand suggesties?

Bedankt,
Ferron

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb de netwerkinstellingen al gereset. Ook heb ik de telefoon al volledig teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Helaas werkt geen van beide.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
907

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

kijk alles nog goed na bij netwerkinstellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de netwerkinstellingen al gereset. Ook heb ik de telefoon al volledig teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Helaas werkt geen van beide.
Dit is meestal geen goed teken. iOS vertelt hier in principe dat de hardware voor WiFi niet is gevonden en deze dus ook niet aan of uitgezet kan worden. Dit is een garantie en omruilkwestie. Maak een afspraak in Amsterdam of Haarlem bij de Apple Store via de website aan de Geniusbar of stuur hem op. Dat tweede kan enkele dagen tot weken duren, terwijl langsgaan de snelste oplossing is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding