hoe update ik mn telefoon?

ik heb een lg km900 ,en nu is de batterij heel erg vlug leeg (nu ook met een nieuwe batterij dus )
nu hoorde ik in de telefoonwinkel dat ik een software update moest doen.
Maar ik heb alles afgezocht en weet niet waar ik het kan vinden(ook niet op de lg site gevonden trouwens )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Software updates voor je telefoon kun je hier vinden (op de lg site:

http://www.lg.com/nl/support/product/support-product-profile-mobile-redux.jsp?customerModelCode=KM900&initialTab=drivers&targetPage=support-product-profile-mobile-redux

:)

Verder; is dit misschien je eerste smartphone? Misschien dat de software de batterijduur iets kan verlengen, maar over het algemeen gaat de batterij van een smartphone gaat gewoonweg niet zo lang mee (afhankelijk van je dagelijks gebruik). Als je hem om de 2 dagen moet opladen, of zelfs iedere dag, is dat zeker geen schokkend nieuws.