Mijn iphone 5s home button zit soms vast, hoe kan ik er zelf iets aan doen dat het terug werkt?

het zou kunnen komen door vanille vla want ik had vorige keer een klein beetje vanille vla van een taartje perongeluk op mijn iphone laten vallen(kan dit misschien opgelost worden met droge rijst?) maar ik weet niet helemaal zeker dat het daardoor komt. Ik moet veel harder op het knopje drukken dan mijn zus (zij heeft ook een iphone 5s)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik ook gehad, maar daar kan je zelf verder niet zoveel aan doe. Je moet hem gewoon laten maken.

Antwoorden (1)

Denk dat als er plak tussen zit, dit niet met rijst weggaat. Er is wel een app die je kunt downloaden ipv de homebutton. Of hem repareren natuurlijk:-)