met welke app kan ik reclame en advertenties verwijderen?

Ik heb een Sony xperia z ik krijg dan vaak spam en reclame door het beeld heen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.8K

Antwoorden (4)

Meestal heb je voor ongeveer 90 cent een optie om de reclame te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar vind ik dat
Deze reclames en ads zijn altijd afkomstig van een bepaalde app. Om deze reclames 'vooroorzakende' apps op te sporen zijn er een aantal apps ontwikkeld. Veelgebruikte varianten zijn AirPush Detector en Lookout Ad Network Detector, welke beide gratis te downloaden zijn via de Google Play Store. En nogmaals: deze apps sporen de apps op die de pushberichten veroorzaken. Dus je kan vervolgens deze apps verwijderen. En niet de reclames zelf en de app behouden.

Let de volgende keer wel op bij het downloaden van apps, kijk streng naar de machtigingen die een app wil. Wil je bijvoorbeeld een simpele calculator app downloaden, maar bij de machtigingen staat dat deze je smsberichten wil inkijken, dan is dit verdacht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je root hebt raad ik je LBE Security Master aan.

Gebruik deze app al een half jaar en nooit meer last van reclame. LBESM scant apps op advertenties tijdens het installeren van apps en daarnaast is het mogelijk om zelf te scannen. Als hij advertenties vind krijg je de mogelijkheid deze te blokkeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek even op het XDA-developpers forum naar "Lucky Patcher".
Deze app kan verschillende moderaties aan apps maken, ook het deactiveren van reclames.

De reclames worden niet echt verwijderd, maar de activity wat zorgt voor de ads wordt gedeactiveerd ( althans dat wordt geprobeerd )