telefoon herkent mijn muziek niet op sd kaartje niet. hoe kan ik dit oplossen?

ik heb muziek op een sd kaart gezet maar mijn telefoon herkent de muziek niet. heel irritant, want nou kan ik dus geen muziek luisteren :(
hoe kan ik dit oplossen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht ligt het aan het formaat?
Mp3, aac, wma, ogg, wav. flac.......
Even uitzoeken welk formaat muziek je mobiel wel aan kan.

Het beste antwoord

als je de muziek hebt gedownload dan kan het dat het mett een hele rare extensie komt daarmee bedoel ik .mp4 ofzo,mp4 zou je telefoon waarschijnljk kunnen lezen,zoniet zou ik de sd kaart in de pc stoppen en als er bijvoorbeeld .wav achter staat moet je het naar mp3 veranderen en dan de sd terug in je telefoon stoppen
dan ga je naar mijn bestanden>de naam van je sd kaart>en dan naar het bestand van de muziek. vanaf daar kun je het ook afspelen,hij zal vragen: Waarmee openen? dan druk je op muziek

hoop dat het helpt