Iphone geeft foute geheugen aan, wat moet ik doen?

Mijn 32 gb iphone 5s geeft aan dat 20,9 gb vrij is en 6,5 gb in gebruik en dit komt niet uit op 32, wat moet ik doen om weer 32gb ter beschikking te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Antwoorden (4)

Dat komt omdat het start programma ook geheugen kost. Dingen zoals, standaard software (clock, Phone dat soort dingen) en het Apple-besturingsprogramma ook geheugen kost. Dat is bij bijna elke telefoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik denk dat het dat dan is, ik heb namelijk ook een 16 GB ipad en die zegt ook dat hij maar 13,6 GB geheugen heeft.
Het kan zijn dat er een groot aantal apps op de achtergrond meedraaien.
Verwijder alle openstaande apps eens door 2 x op de homebutton te klikken en de app's daar naar boven te vegen (iOS 7). Als je geheugen dan niet groter wordt kijk dan eens of een reset meer helpt. Homebutton en powerbutton gelijktijdig indrukken.

Ik hoop voor je dat dit werkt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ff fabrieks instellingen terug zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al het geheugen in opgebouwd uit blokjes, vaak zijn er blokjes die niet volledig functioneren. Dus theoretisch zou je 32 GB moeten hebben echter kan je er standaard al vanuit gaan dat er 10% verlies is. Daarnaast zal de volledige OS en standaard meegeleverde apps ook ruimte in beslag nemen. Dus de beloofde 32 GB behaalt niemand.
Hierover zijn al verschillende discussies gaande aangezien het toch "misleidende" informatie betreft.