Mijn telefoon laad niet meer op, waarom niet?

Ik heb een tronsmart glacier TS7, het is een android telefoon. Sinds een week ongeveer laad mijn telefoon niet meer goed op.
Wanneer hij aangesloten is zegt hij wel op te laden maar blijft hij op het zelfde percentage hangen, als ik dan mn telefoon uit de oplader haal is ie leger dan toen ik hem in de oplader stak, (Ook leger dan als ik hem niet aan de oplader had gezet). Soms dan laad ie op en dan stopt ie bijvoorbeeld op 34%.
Het ligt niet aan mn opladers en ook niet aan mn batterij. Ik heb mn opladers namelijk met andere telefoons geprobeerd en ik heb twee batterijen en ik heb met beide hetzelfde probleem.
Ik betwijfel of het aan de aansluiting ligt aangezien m'n telefoon dus wel weet dat ie moet opladen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe lang heb je je telefoon al?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog geen half jaar..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
heb hetzelfde probleem en mijn man ook. we hebben beide een aer liquid z630 van iets meer dan een jaar.

Het beste antwoord

dit is een zogenaamde "mooiboy" telefoon, ze zien er erg goedkoop uit voor de kwaliteit die je krijgt. opzich zijn het over het algemeen goede producten maar de onderdelen zijn vaak slap. het licht hoogst waarschijnlijk aan het punt waarbij de baterij zijn energie moet opnemen. ik zal het toelichten, het eerste stuk gaat goed, de stekker bereikt de ingang op een juiste manier, het tweede stuk gaat iets minder goed, je hebt namelijk een soort van 2 kabels. eentje geeft de melding door dat de telefoon aan de lader licht. de andere geeft de werkelijke energie door, en dit kabeltje is waarschijnlijk niet goed. dus je energie blijft hangen in de port van de lader en de melding gaat nog wel door de baterij heen naar je telefoon.

ik hoop dat het je geholpen heeft en dat het duidelijk is.

groetjes minecrafterhond

ps: dit is vaak te herstellen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het makkelijk te herstellen? Is het niet goedkoper om een nieuwe mooiboy telefoon te kopen?

Andere antwoorden (2)

Batterij is dood
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo. Dit heb ik ook gehad. Een nieuee batterij gekocht, nieuwe oplader , niks holp.
Toen ik na de winkel ging zagen ze het probleem. Mijn connector was kapot. Oftewel hij kon via de oplader geen verbinding maken met se batterij. De connector makrn is gratis maar als je scherm kapot is niet. Want als je je telefoon opstuurt willrn de makers de telefoon weer zo goed als heel leveren en willen ze ook het scjerm maken wat ongeveer 200,- kost. Ik hoop je hiermeete hebben geholpen