Mijn samsung vergendelt niet meer, wat moet ik doen?

Mijn samsung galaxy ace II wilt niet meer vergrendelen, elke keer als ik op de vergrendelknop druk neemt hij een screenshot. De 'home' knop doet het ook niet meer, die blijft 'ingedrukt' op de een of andere manier. Hoe zorg ik dat mijn telefoon stopt met screenshots maken, en hoe krijg ik de home button weer los?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je homebutton zit duidelijk vast, waardoor hij constant ingedrukt is. je kan zelf gaan proberen hem los te wrikken met een mesje ofzo, maar dit is niet verstandig, omdat je hiermee meer kapot kan maken dan allen de home button. Daarom kun je het beste naar de winkel gaan waar je de telefoon gekocht heeft en daar te vragen of ze hem kunnen repareren/een goed bedrijf weten om dit te doen. Misschien is het een kwestie van even wrikken en hij is weer gemaakt, maar je kan dit beter door iemand laten doen die weet waar hij mee bezig is (en zolang de home button niet vervangen hoeft te worden zal het waarschijnlijk gratis zijn)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga eens naar een samsung service punt, daar kunnen ze je telefoon repareren, valt hij nog onder de garantie is het geheel gratis, valt hij niet meer onder de garantie ben ik bang dat je moet betalen