Hoe haal je het TTY icoontje weg uit je iphone5 met ios7 terwijl deze functie niet uit te zetten is bij instellingen?

De functie is normaal uit te zetten bij instellingen-telefoon-tty, maar dit is niet te vinden....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echt niet? http://www.solveyourtech.com/turn-tty-iphone-5/

Antwoorden (2)

Heb er zelf geen ervaring mee, maar op bijgevoegde website wordt geopperd om je telefooninstellingen te herstellen (dus alleen de instelling, niet de inhoud). (Instellingen, algemeen, onderaan: 'Stel opnieuw in', dan 'Herstel alle instellingen.). Er zijn wel verdere consequenties (opgeslagen wachtwoorden etc. zullen waarschijnlijk verloren gaan), maar er zal geen inhoud, zoals foto's etc. verloren gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
TTY is een functie die is gemaakt voor dove mensen.
Je kunt deze functie uitzetten via instellingen , algemeen , toegankelijkheid.
Daar kun je onderin alle functie's uitzetten

Succes ermee groeten iPhone888